بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

فک کردن

هیچ وقت مرد چهل ساله انقد جذاب ندیده بودم...بهم میگفت من کلا ازت خوشم امده ولی تو با سن من مشکل نداری؟گفت تا اخر ماه رمضون میتونی فک کن وقت زیاده...یعنی منو دوسداره اصلا؟اگه دوسداری چرا میگه فک کن :(

سن

ازدواج با اختلاف سنی بیش از ده سال آری یا خیر؟

من همچنان مینویسم

من همچنان منتظرم،او همچنان نمینویسد...اما اسم وبلاگشو گذاشته من همچنان مینویسم :(

آقای م.ت

امشب یه بنده خدایی استوری گذاشته بود ک فلان رستوران رو ببینید حتما مامان و باباهاتون یه بار اینجا قرار عاشقانه گذاشتن...یهو از مامان پرسیدم توام تاحالا قبل ازدواج با کسی بیرون رفتی؟گفت آره با یکی ک خیلیم دوسشداشتم م.ت میخواستم باهاشم ازدواج کنم ولی سر یه قضیه مسخره خودم بهم زدم همه چی رو...میدونی یه لحظه دلم تیر کشید واسه دل مامانم...آخی بچم:(

عماد رام

عماد رام چه آرامشی  میده...خدابیامرزدش :)

دوتا از آهنگاشو خواستم آپلود کنم ولی نتونستم:(

حالا فعلا اسمشونو میگم خودتون دانلود کنید :)

اولی:شاید تورا دیگر نبینم

دومی:بهار من گذشته شاید 

جفت آهنگا از بهترینان حتما دانلود کنید