بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

همسایه

سلام 

واقعا یه سری همسایه هم داریم ک ساعت یازده شب این که در ماشینو خیلی محکم ببندن براشون کافی نیست چندتا بوقم پشتش میزنن :/ 

بابا شما تا صب بیداری ما ساعت یازده میخوابیم :(

عشق آری یا خیر؟

سلام

با کسی ازدواج میکنید ک دوستتون داره و شما عقلانی دوستش دارین ولی عشقی بهش ندارین(یعنی یه نفر ک مث دوسته کاملا براتون) یا با یکی ک عاشقشین؟

مادرا

سلام

واسه مامان خواهر گلم آبانای عزیزمم دعا کنید واقعا ممنون میشم ...

پای مامانم از زانو پیچ خورده براش دعا کنید مرسی دوستام :(

تولدم 22تیر :)

سلام

امروز نزدیک بیستا پرونده رو صب تا ظهر بایگانی کردم و یه جوری کارای عقب افتادشو انجام دادم...رئیس بهم گفت ماشالا با این پشتکاری ک شما داری مطمئنم اکثرا پرونده های جامونده قدیم تموم میشه...اوه خدایا با منه؟من؟پشتکار؟باورم نمیشه...تاحالا هیچ وقت مث الان پشتکار نداشتم با اینکه خیلی خسته میشم سعی میکنم کارمو به موقع و منظم انجام بدم و کلانم بیکار نمیشینم 

پ.ن:خب فردا تولدم ولی تصمیم دارم فقط بخوابم البته اگه بخوام جایم برم یا مهمونی بگیرم ادم خاصی تو ذهنم نمونده ک دعوت کنم بجز داداش اینا ک اونام بنا به دلایلی نمیتونن بیان

تغییر لازمه

از خودم ناراحتم چون با بزرگترا خیلی کل کل میکنم و گاهی ناراحت میشن :( خدایا چجوری این عادت بدو ترک کنم...

واقعا کار کردن چقد سخته حس میکنم خیلی خستم فک کنم خیلی ناز پرورده بارم اوردن...کاش کارم نیمه وقت بود