بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

تولدم 22تیر :)

سلام

امروز نزدیک بیستا پرونده رو صب تا ظهر بایگانی کردم و یه جوری کارای عقب افتادشو انجام دادم...رئیس بهم گفت ماشالا با این پشتکاری ک شما داری مطمئنم اکثرا پرونده های جامونده قدیم تموم میشه...اوه خدایا با منه؟من؟پشتکار؟باورم نمیشه...تاحالا هیچ وقت مث الان پشتکار نداشتم با اینکه خیلی خسته میشم سعی میکنم کارمو به موقع و منظم انجام بدم و کلانم بیکار نمیشینم 

پ.ن:خب فردا تولدم ولی تصمیم دارم فقط بخوابم البته اگه بخوام جایم برم یا مهمونی بگیرم ادم خاصی تو ذهنم نمونده ک دعوت کنم بجز داداش اینا ک اونام بنا به دلایلی نمیتونن بیان

نظرات 4 + ارسال نظر
ابانا چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 08:41

تولدتت مباررردککککککک هزار بار

مرسییییی بهترینننننن ممنون از تبریکت ممنون ک یادت بود تولدموووو

Reza یکشنبه 24 تیر 1397 ساعت 22:46 http://rezacplus.blogsky.com

نمیدونم چرا توقع آدم تو روز تولدش خیلی بیشتره از همه چیز! آخه معمولاً مردم نمیدونند تولد شما هست! هفته قبل تولد منم بود و از هیچ کس انتظاری نداشتم که برام کاری بکنه ولی فرداش سر کارم یه کیک بزرگ دیدم و هیچ کس بهم نگفت کار کیه! هر چی پرسیدم هیچ کس نمیدونست کار کیه!
در ضمن ماشالله داری استاد میشی تو کارت .... باریکالله

نه خب ولی من منتظر بودم اون دوست قدیمیم ک سه ماهه باهم صحبتم نکردیم جداقل یه پ.م واسه تولدم بده ...بلاخره هرچی باشه من بزرگترم هستم ازش...
خیلی ممنون لطفدارین شما :)

Baran جمعه 22 تیر 1397 ساعت 23:45 http://haftaflakblue.blogsky.com/

فدای شما بشم؛ بانوی تیرماهی

خدانکنهههه باران عزیزممم زنده باشیییییی

Baran پنج‌شنبه 21 تیر 1397 ساعت 22:22 http://haftaflakblue.blogsky.com/

براتون 22هزار ارزوهای خوب میکنم،...ازخوبی ها و خوشی ها و هرچه شما بخواهید ها.....؛شب میلادتون مبارک

خیلییییی ممنون زنده باشین دست گلتون دردنکنههههه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.