بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

اون مث داداشم بود :(

سلام 

میخوام برم بزنم رو شونش بگم اخه دوست بیست ساله من چی باعث شد من برم تو حاشیه زندگیت؟جنس مخالف و دوستای جدید؟بابا خیلی بی معرفتی...

اهنگ رپ دوسندارم زیاد ولی یه اهنگ رپ شنیدم جدیدا متنش خیلی خوبه میشنوم یاد رابطه خودمو دوسته قدیمیم ک مث خواهرم بود میفتم...اینم متنش:


اون مثل داداشم بود
یعنی… اگه نگرانی داشت یا کمبود
ناهمواری داشت راهش یا کج بود
گذر ماهها سخت بود و ناراحت بود
یکی‌ کنارش تا آخر بود
حتی اگه باز باهاش قهر بود
دغدغش، دغدغم بود
خنده اش، قهقهم بود
بد باهاش حرف میزدم مصلحت بود
مشکلا برطرف بود. در حد توانم
بهش یاد دادم در حد سوادم
که اگه خیلی ها برنده نباشن
ولی پیروزن، خسته نباشن
خودش میدونه با کی‌ ام
آسمونش اگه ستاره نداشت با چراغ قوه بالا سرش بودم
اگه لخت میشدن بالها، پرش بودم
که پرواز از یادش نره، حفظ…؛
بکنه آسمونا مال مان، حتی اگه باشه سلول درش سفت

پزشک طرحی

سلام

دلم خیلی گرفته...خیلی دلم تنگ شده یادمه اولین باری که رفتم تو وبلاگ یه نفر اون ادم پزشک طرحی بود تقریبا یکی دو هفته از سی دی ۹۳ اخرین تاریخی که پست گذاشته بود میگذشت...همه پستاشو تو یه روز خوندم...خیلی دوسدارم قلمشو و کلا پیجشو دیدشو ...ولی بعد از اون دیگه پست نذاشت :( 

من واقعا دلم براش تنگ شده حس میکنم یه رابطه خیلی طولانی با این خانم دکتر مهربون داشتم و الان سالهاس  ازش بی خبرم دلم تنگ شده براش هنوزم حداقل هفته ای یه بار میرم تو پیجش بلکم پست جدیدی گذاشته باشه ولی متاسفانه هیچ خبری ازش نیست :(

:(

تو این دنیا همه فقط بفکر خودشونن هیشکی واقعا دوستنداره...عشق وجود نداره اگرم هست تاریخ مصرف داره...

شده؟

شده تاحالا کسی رو بخاطر اینکه دوسشدارین بخاطر اینکه بهش آسیب نزنید و اذیتش نکنید کنار بذارید؟