بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

پزشک طرحی

سلام

دلم خیلی گرفته...خیلی دلم تنگ شده یادمه اولین باری که رفتم تو وبلاگ یه نفر اون ادم پزشک طرحی بود تقریبا یکی دو هفته از سی دی ۹۳ اخرین تاریخی که پست گذاشته بود میگذشت...همه پستاشو تو یه روز خوندم...خیلی دوسدارم قلمشو و کلا پیجشو دیدشو ...ولی بعد از اون دیگه پست نذاشت :( 

من واقعا دلم براش تنگ شده حس میکنم یه رابطه خیلی طولانی با این خانم دکتر مهربون داشتم و الان سالهاس  ازش بی خبرم دلم تنگ شده براش هنوزم حداقل هفته ای یه بار میرم تو پیجش بلکم پست جدیدی گذاشته باشه ولی متاسفانه هیچ خبری ازش نیست :(

نظرات 4 + ارسال نظر

آبانااااااااااا
منم قدیمیم :)) منو ببین

شما ک خدادوشکر هستین والا شمام نبودین دق میکردم

شایان شنبه 25 آذر 1396 ساعت 00:29 http://florentino.blogsky.com

آدمهای وبلاگی یهو تموم میشن

بله متاسفانه...بعضیام طبق قانون پایستگی از وبلاگی به وبلاگی دیگه میرن

معلوم الحال جمعه 24 آذر 1396 ساعت 18:40 http://daneshjoyezaban.mihanblog.com/

منم خیلی دوست داشتم که دیگه بنویسه. ولی خب ننوشت
البته جواب یکی دو تا از کامنتام رو داد. و بعدش فکر میکنم رفت خارجه. خوش به حالش

خیلی خوب بود خیلی اره فک کنم رفت :(

ابانا پنج‌شنبه 23 آذر 1396 ساعت 15:13

منم گاهی یاد یه ادمای قدیمی میافتم ادمایی ک سالای اول وب نویسی وبشون رو میخوندم و کم کم همه پرپر شدن... فک کنم از قدیم هیچکس تو وبلاگم نمونده...

اره همون چه خوبه ک دوستای قدیمی بمونن حتی مجازیاش

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.