بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

تصمیمِ کبری

سلام

خداروشکر بتی خوشگلم حالش خوبه ...

امروز بعد کلی فک کردن به این نتیجه رسیدم ک همین رشته حقوقم رو ادامه بدم واسه گرفتن لیسانسم و در کنارش درسای رشته باستان شناسی و کتابای ک جز منابع ارشدشون هست رو بخونم تا بتونم واسه ارشد باستان شناسی بخونم خوشحالم ک بعد یه ماه بلاخره فهمیدم چه مسیری رو انتخاب کنم...اینجوری هم لیسانس حقوقم رو میگیرم ک دو سال زحمتشو کشیدم هم میتونم برای ارشد باستان اماده بشم 

بتی

گربم بتی مریض شده لطفا براش دعا کنید:(

دردی بنام تکمیل ظرفیت

بنام خدا

سلام 

طی تحقیقاتم به این موضوع پی بردم ک شهرمون تو رشته باستان شناسی تکمیل ظرفیت نداره ...واقعا دلم گرفته اخه چرا هیشکی باستان شناسی نمیخونه:( 

خیلی حس کوفتگی روحی دارم،فردا انتخاب واحد ترم جدیدمومه تو رشته ،مجبورم به زور فعلا ادامه بدم ...ولی این همه قضیه نیست من از این شهر میرم...میرم جای ک بتونم باستان شناسی بخونم ...ولی فعلا مجبورم بمونم متاسفم

دو راهیام تمومی نداره

موندم تو دو راهی حقوق رو ادامه بدم یا برم دنبال باستان شناسی و رویاهام...فعلا دارم فک میکنم این ترم حقوقم بخونم شاید الان داغم حالیم نیست..میترسم اگه الان یه کار عجله ای انجام بدم بعدا پشیمون بشم...

عععع الان داشتم اهنگای گوشیمو گوش میکردم رسید به اهنگ به اصفهان رو جلال الدین تاج اصفهانی...پیشنهاد میدم در اولین فرصت دانلود کرده و گوش جان فرا دهید

دوست صمیمی

رابطم با صمیمی ترین دوستم کاملا بهم خورده قبلا هرچی مشکل داشتم دلم به دوستم خوش بود ولی الان‌...کلا دنبال بهونه بود ک رابطه رو تموم کنه...با یه نفر رابطه عاطفی صمیمی پیدا کرده...داره منو بخاطر اون کنار میذاره