بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

دو راهیام تمومی نداره

موندم تو دو راهی حقوق رو ادامه بدم یا برم دنبال باستان شناسی و رویاهام...فعلا دارم فک میکنم این ترم حقوقم بخونم شاید الان داغم حالیم نیست..میترسم اگه الان یه کار عجله ای انجام بدم بعدا پشیمون بشم...

عععع الان داشتم اهنگای گوشیمو گوش میکردم رسید به اهنگ به اصفهان رو جلال الدین تاج اصفهانی...پیشنهاد میدم در اولین فرصت دانلود کرده و گوش جان فرا دهید

نظرات 4 + ارسال نظر
ابانا پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 23:49

بنطرم همین مسیر رو ادامه بده ازین شاخه ب اون شاخه پریدن بهت حس بلاتکلیفی و حتی ناتوانی میده.

واقعا آبانا جونم تو اینجوری فک میکنی؟ولی من به زور فقط دارم ادامه میدم :(

زیرزمینی پنج‌شنبه 16 شهریور 1396 ساعت 10:19 http://zendegiyemakhfi.mihanblog.com

فقط به این فکر کن که بعدا با کدومشون میتونی درامدی داشته باشه...به علاقت کنار کارت میتونی برسی...تجربه شخصی منه...جسارت نشه

نه اختیار دارین ولی بیشتر از کار فک میکنم علاقه مهم باشه؟بنظر من اگه علاقه داشتم به حقوق الان خیلی پیشرفتم بیشتر بود :(

ربولی حسن کور چهارشنبه 15 شهریور 1396 ساعت 16:26

پزشکی و پرستاری

نه دکتر جان من هیچ وقت نگفتم پزشکی دوسدارم چون واقعا سخته و در توانم نیست ولی پرستاری رو دوسداشتم ولی بخاطر بازار کاری ک داشت ولی نه ک علاقه خاصی داشته باشم...همش تقصیر خودمه که همش عوض میکنم وبلاگمو واقعا شرمندم

ربولی حسن کور دوشنبه 13 شهریور 1396 ساعت 16:26

سلام
قبلا که به یه رشته دیگه علاقه داشتین انگار

الان دوساله حقوق میخونم...قبلا چی دوسداشتم دکتر؟یعنی دقیقا کی؟اون زمان ک میخواستم پرستاری قبولشم رو میگید آیا؟

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.