بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

تغییر لازمه

از خودم ناراحتم چون با بزرگترا خیلی کل کل میکنم و گاهی ناراحت میشن :( خدایا چجوری این عادت بدو ترک کنم...

واقعا کار کردن چقد سخته حس میکنم خیلی خستم فک کنم خیلی ناز پرورده بارم اوردن...کاش کارم نیمه وقت بود 

نظرات 2 + ارسال نظر
ابانا چهارشنبه 27 تیر 1397 ساعت 08:43

منم یه زمانی ازین خصلت خودم خیلی عصبانی بودم و حرص میخوردم.‌‌.. ولی مدتیه انگار از سرم افتاده یا من دیگه بحث نکردم یا کسی باهام بحث نکرده! نمدونم...

اره عزیزم خیلی بده منم این اخلاقه بدو دارم دارم سعی میکنم بذارمش کنار...خوشبحالت دست راستت رو سرم

Reza چهارشنبه 20 تیر 1397 ساعت 10:09 http://rezacplus.blogsky.com

راسته که میگن آدمی همیشه نظرش تغییر میکنه! شما حالا خسته شدی چون در طول مدت کاری واقعاً وقتی برای تفریح نیست و باید کار کنید! تا حالا این همه مدت پشت سر هم سر یه موضوع جدی بودی؟ بزار یه چیزی بگم، اگه همین طوری ادامه بدی و کم نیاری بعد از یه مدت به این پی میبری که نیاز داری بیشتر کار کنی و بیشتر درآمد داشته باشی. بعدش شاید این نیاز رو ببینی که کار بهتر با درآمد بیشتر رو پیدا کنی و هی دنبال رابطه و ضابطه و کسب موفقیت بیشتر میگردی. این مثل یک مسابقه است، بعضی ها کم میارند و دیگه ادامه نمیدند ولی بعضی تا آخرش میرند و میرسن به اون بالا بالاها!
اختیار دست خودته که کدومش باشی، البته همین الانش هم با شروع کار کردن از خیلی ها بالاتری.

خب درسته من تا حالا کار نکردم اونم انقد تایم فشرده الان هیچ وقت استراحت کردنم ندارم...ولی خب فعلا هر جوری شده ادامه میدم تا ببینم به قول شما چی میشه چه تغییری میکنم :)

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.