بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

تعبیر خواب

بنام خدا 

سلام 

صب با ترس زیاد از خواب پریدم خدایا این چه خوابی بود...خواب دیدم ک بهم گفتن عشقت اونی نیست ک فک میکنی با خیلیا هست ...تمام تنم یخ کرد...سریع رفتم کتاب خواب مامان رو اوردم خواب تو روز بیست و پنجم ماه تعبیر نداشت ولی من همچنان میترسیدم ...تلگرام رو انلاین کردم ک یهو متوجه شدم ایرانسلش ک روش تلگرام نداشت انلاین شده بهش پ.م دادم ایرانسلتو انلاین کردی متوجه شدم همون دوست سوشالش شماره رو گرفته ازش واسه خیریه انلاین کرده...ناراحت شدم حس کردم خوابم تعبیر شده خودش میگه اون دختر شوهر داره و باهم رابطه خاصی نداریم اگرم میخوای یه گروه میزنیم باهاش خودت صحبت کن ...ولی من تو کتم نمیره که یه نفر ک شوهره داره از دوستش ک یه پسره بخواد بهش شماره بده...نمیتونم باهاش کنار بیام...شما بودین چیکار میکردین؟

نظرات 1 + ارسال نظر
آبانا چهارشنبه 31 خرداد 1396 ساعت 15:37 http://abanac.mihanblog.com

حستو جدی بگیر... در حدی که سرت کلاه نره..

همین کارو کردم عزیزم

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.