بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

مرد مجنون

بنام خدا 

سلام 

بهش گفتم یه مدته سردی نمیتونم تحمل کنم سردی رو حتی نمیتونم مامانمم باهام سرد باشه و من برم سمتش چه برسه به دیگران،خیلی راحت بهم گفت فک نمیکردم با دوستی های اجتماعی مشکلی داشته باشی ...گفت که خیلی از اخلاقا رو فک نمیکردم داشته باشی ولی داری منم راحتش کردم گفتم پس بیشتر از این اذیتت نمیکنم...خدافظی کردم ازش اونم گفت فعلا خدافظ تا بیشتر از این خرابش نکردم ...منم گفتم به حد کافی خرابش کردی خیلی زیادم خراب کردی و خدافظی کردم...دیگه هم حالی ازش نگرفتم فقط دیدم فرداش تو اینستا بعد مدتها پست گذاشته...کَپشِن زده بود ما غمگینمون قشنگتره و یکی از صمیمی ترین دوستاش مصطفی رو تگ کرده بود ...

اهنگ جدید امیرحسین افتخاری :( مردِ مجنون

رو دقیقه یک و چهارده ثانیه بود عکسش

اینم متنشه حتما دانلود کنید خیلی قشنگه :(  



میری اما خوب میدونی نه میتونم نه میتونی میری اما دل می مونه بی تو میشم من دیوونه
یادمونه موجو ساحل آسمون صاف ماهِ کامل ساز و آتیش دود و دریا خیلی از ما دور فردا

بارون تو رو به من داده دریا تو عمقِ چشماته پر میکشه دلم واست عمری تو قلبِ من جاته
بارون تو رو به من داده دریا تو عمقِ چشماته پر میکشه دلم واست عمری تو قلبِ من جاته

دستِ من نیست دل میخوادت مردِ مجنون مونده یادت بازم امشب دوره کردم خاطراتو یادگارت

بارون تو رو به من داده دریا تو عمقِ چشماته پر میکشه دلم واست عمری تو قلبِ من جاته
بارون تو رو به من داده دریا تو عمقِ چشماته پر میکشه دلم واست عمری تو قلبِ من جاته

بارون تو رو به من داده دریا تو عمقِ چشماته پر میکشه دلم واست عمری تو قلبِ من جاته
بارون تو رو به من داده دریا تو عمقِ چشماته پر میکشه دلم واست عمری تو قلبِ من جاته

نظرات 1 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 5 تیر 1396 ساعت 12:59 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
آهنگ زیبایی بود

سلام
ممنون که گوش کردین دکتر

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.