بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

پنهان

بنام خدا 

سلام 

دارم کم کم به این نتیجه میرسم فقط ادما از دور قشنگن نباید تو هیچ رابطه ای وارد شد...وقتی وارد رابطه میشی اون حس قشنگی ک دورا دور بهشون داشتی نابود میشه و تو دیگه هیچ حس قشنگی به هیشکی نداری ...از قدیم حضرت حافظ گفتن مجال من همین باشد ک پنهان عشق او ورزم ...کاش همیشه حسامون پنهان بمونن 

نظرات 5 + ارسال نظر
ابانا دوشنبه 26 تیر 1396 ساعت 10:55

تولد تو با یکی از دوستام همراهه ک من هر دوتون رو ۲۵ م فک کرده بودم. اونم دیروز بم‌گفت تولدش ۲۲م بوده!!
مثلا انسال خیلی دقت کرده بودم درست بگم!!

الهیییی عشقم چه فرقی داره مهم نیت خوبه توعه مهم مهربونیه توعه قربونت برم تبریکت از همه تبریکای تولدم بیشتر به دلم چسبید واقعا ممنونم عزیزدلم

ابانا یکشنبه 25 تیر 1396 ساعت 12:46

ایا ۲۵ تیر تولد تو بود؟؟؟
نگو نه!
نگو اشتباه کردم!
تولدت مبارررکککککک.
بر تو باد شادمانی و سلامت تا سالهای سال

دلام عشقم
قربونت برم همین ک یادت بود خودش کلیه چه فرقی داره دو روز این طرف یا اون طرف ...ولی تولدم۲۲امه ولی بازم خیلی ممنون عزیزم بینهایت دوستتدارم

ربولی حسن کور شنبه 24 تیر 1396 ساعت 16:08 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
انشاءالله دفعه بعد

سلام
ایشالا☺☺☺

ابانا شنبه 17 تیر 1396 ساعت 14:25

ولی نمشه ب این دلیل ب قشنگیا نزدیک نشد...
ما بدون امید برای رسیدن ب چیزهای زیبا نابود میشیم.

ولی وقتی دستت رو میسه دیگه زیبایی نمیمونه همشو برات نابود میکنن

آبانا سه‌شنبه 13 تیر 1396 ساعت 21:18 http://abanac.mihanblog.com

اینم حرفیه!!

بله وقتی نزدیک میشیم دیگه تموم میشه اون همه رویاهای قشنگمون

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.