بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

تو این جان عاشق به من دادی

بنام خدا 

سلام 

این متنو خیلی دوسدارم امشب تو اینستا پستش کردم گفتم اینجام بذارمش:


اپراتور های به درد نخور!!
اینهمه سال گذشته هنوز یاد نگرفتن قابلیت های جدید ارائه بدن !!!
اگر من رئیس یه شرکت مخابراتی بودم، خدمات جالبی برای کاربرای متقاضی سیم کارت هام ارائه میدادم،همون اول موقع خرید یه تست تعیین میزان غرور انجام میشد که نشون بده خریدار آدمه مغروریه یا نه ! بعد همون مواقعی که لازمه یه پیامک هایی از گوشی مغرور مورد نظر به دستت میرسید که توش میگفت مشترک مورد نظر دیشب تا صبح تو صفحه چت برای تو تایپ کرد ،اما چیزی نفرستاد!!
این مشترک مورد نظر روزی هزار بار شمارتو میبینه اما بهت زنگ نمیزنه !!!،
این مشترک تا چشمش باز میشه ساعت آنلاین وآفلاینت رو چک میکنه و به همه دوستهایی که با تو توی یه تایم آن وآف شدن بد وبیراه میگه ..!این مغروره بی عقلی میکنه، دل تنگته تو کوتاه بیا!!بهش زنگ بزن،پیام بده گناه داره ...

پ.ن:ممنون آبانای عزیزم که تولدم رو یادت بود عزیزم واقعا بهترین کادو تولد امسالم تبریک تو بود اینو از ته قلبم میگم...

پ.ن۱:عنوان پست امشبم از تصنیف ^جان عاشق^ بهرام حصیری گرفتم خیلی قشنگ و پر ارامشه حتما حتما حتما دانلود کنید و گوش بدین ...

نظرات 2 + ارسال نظر
ربولی حسن کور دوشنبه 2 مرداد 1396 ساعت 20:44 http://rezasr2.blogsky.com

سلام
اگر میشد برای انتخاب رییس اپراتورها رای داد من بهتون رای میدادم
فقط تو این جان عاشق به من داده ای نه دادی

سلام دکتر اگه رای گیری کردن خبرتون میکنم پس
اهنگو دانلود نکردین

ابانا چهارشنبه 28 تیر 1396 ساعت 18:26

چقد جالب بود . خوشم اومد..
صمنا خوشحالم ک خوشحالت کردم

قربونت برم تو همیشه منو خوشحال میکنی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.