بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

خُودمُ و خُودم

بنام خدا

سلام 

این دوره رو اصلا دوسندارم با اینکه دور و برمون شلوغه تلگرام هست و...ولی خیلی تنهایم خیلی ...همیشه فک میکردم نزدیکترین دوستم همیشه باهامه ولی چند وقته ک بهم ثابت شده رو هیچ دوستی نمیشه حساب کرد ...فقط باید رو خودت حساب کنی فقط خودت.‌‌..

از الان برنامه ریزی کردم واسه ارشد برم اصفهان زیاد اصفهان نرفتم تاحالا فامیلیم نداریم اونجا ولی یه حسه کشش خاصی به این شهر دارم این شهر خیلی منو به خودش جذب میکنه نمیدونم چرا انقد دوسشدارم و چرا انقد بهش کشش دارم ولی میدونم این شهر تو آینده من یه سهمی داره...

نظرات 1 + ارسال نظر
ابانا شنبه 7 مرداد 1396 ساعت 16:17

برا منم اصفهان دوسداشتنیه... دوس داشتم دانشگاه اصفهان بخونم چ شبها ک خاب اصفهان دیده بودم اما....
امیدوارم‌تو بری ب شهر ارزوهات برسی.

اخی واقعا؟؟؟یعنی توام انقد اصفهان رو دوسداشتیعزیزدلممممم چه خوش سلیقه ایییی

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.