بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

عکسات

میام اینستا پستاتو میبینم عکسات مث همیشه خستن چشمات مث همیشه ناراحتن...دعا میکنم ک خسته و ناراحت نباشی هیچ وقت ...ناراحتیتو ک میبینم قلبم داغون میشه...کاش میتونستم شادت کنم

نظرات 5 + ارسال نظر
ابانا سه‌شنبه 25 مهر 1396 ساعت 18:09


انقد من ازین حرفای قشنگ قشنگ بلدم!!!

فدای خودتو جملهات جیگرم

ابانا شنبه 22 مهر 1396 ساعت 15:02

عم انگیزه ولی اگه کسی برای شادیش ب تو نیاز داشته باشه تورو وارد دنیاش میکنه... و اگه نمیکنه یا نیاز نداره یا شادیشو از جای دیگه میگیره...

اره واقعا خیلی جمله قشنگی بود ابانا جووونم

زیرزمینی پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 18:52 http://zendegiyemakhfi.mihanblog.com

اخه کامنتات تیک خصوصی ندارن

بازم ببخشید عزیزم

زیرزمینی پنج‌شنبه 13 مهر 1396 ساعت 18:49 http://zendegiyemakhfi.mihanblog.com

میشه کامنتی که رمز پستامو گذاشتم حذف کنی؟
کامنت قبلی
بعضیا اومدن و دارن میخوننم

عزیزدلم ببخشید واقعا ولی واسه من تو اون پست هیچی نیومده بود ولی اگه میخوای برام پیام خصوصی بفرستی باید بری قسمت ارتباط با نویسنده فک کنم عزیزم

Roz دوشنبه 10 مهر 1396 ساعت 17:59

شاید فقط تو هستی که میتونی شادش کنی واین شادی رو ازش دریغ میکنی

نه دریغ نمیکنم ولی نمیتونمم بهش بگم :(

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.