بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

بلاتکلیف

تو این موقعیت ک من دارم فک میکنم یه کار برام پیش امده ...اونم یه کار مرتبط با رشتم تو دفتر وکالت ...موندم چیکا کنم اگه اون اقا مورد نظر بیاد و دوسنداشته باشه ک کار کنم من نرفته سرکار باید از کار بیرون بیام آیا؟بنظرتون برم؟یا نه وایسم تکلیفم مشخص بشه؟

پ.ن: خیلی دلگیرم حتی یه زنگ تو این یه ماه نزده واقعا انقد جدی نگرفته بودم فک میکردم حداقل یه تماس بگیره :/ آیا حتی یه تماس روی نتیجه فک کردن من تاثیر داشت؟


نظرات 2 + ارسال نظر
ربولی حسن کور شنبه 2 تیر 1397 ساعت 16:15 http://Rezasr2.blogsky.com

سلام
خب ماه رمضان هم که تموم شد
فکرهاتونو کردین؟

سلام
بله فکرامو کردم جوابم منفی بود دلیلشو به ایمیلتون میفرستم

ابانا پنج‌شنبه 24 خرداد 1397 ساعت 08:17

فعلا کارتو از دست نده بنظرم! اگه کارتو داشته باشی میتونی بعدا بگی مشکلی شد و نمیخام ولی اگه نداشته باشیش همینطور بلاتکلیف میمونی. ضمنا بنظرم بد نیس لااقل یه مدت کار کنی حتی اکه نظر اون اقا کار نکردن باشه.

خیلی موافقم باهات آبانا جان مرسی که همیشه بهترین نظرا رو داری

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.