بنام خدا

شهر رویاها

بنام خدا

شهر رویاها

پری

تو ای پری کجایی رو از حسین قوامی گوش بدین :)


این دکلمه آخر این آهنگه و اصل آهنگم ک شعرش از هوشنگ ابتهاجه یه چیز دیگس :)




گر چشم دل بر آن مه آیینه رو کنی

سیر جهان در آینه ی روی او کنی


خاک سیه مباش که کس برنگیردت

آیینه شو که خدمت آن ماهرو کنی


جان تو جلوه گاه جمال آنگهی شود

کایینه اش به اشک صفا شست و شو کنی


خواب و خیال من همه با یاد روی توست

تا کی به من چو دولت بیدار رو کنی


درمان درد عشق صبوری بود ولی

با من چرا حکایت سنگ و سبو کنی


خون می چکد ز ناله ی بلبل درین چمن

فریاد از تو گل، که به هر خار خو کنی


دل بسته ام به باد، به بوی شبی که زلف

بگشایی و مشام مرا مشکبو کنی


اینجاست یار گم شده گرد جهان مگرد

خود را بجوی سایه اگر جست و جو کنی

هوشنگ ابتهاج

نظرات 2 + ارسال نظر
طاها جمعه 1 تیر 1397 ساعت 09:40 http://dastanakeman.mihanblog.com

سلام

این آهنگ بی همتاست

سلام
درسته فوق العادس :)

Reza سه‌شنبه 29 خرداد 1397 ساعت 06:41 http://rezacplus.blogsky.com

ای یادش بخیر!
من خیلی خیلی وقت پیش ها این آهنگ رو گوش میدادم. یک حزن خاصی توی آهنگ و شعرش هست

این آهنگ فوق العادس از وقتی شنیدم شاعرش هوشنگ ابتهاجه یه حس خاصی بهش پیدا کردم ...چقد یه ادم میتونه بااحساس باشه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.